फैन्स के दबाव में शाहरुख़ ने लिया अहम फ़ैसला..पीछे हटे

0
299
Shahrukh Khan

शाहरुख़ ख़ान ने फ़िल्मों से एक दूरी बना ली थी और वो काफ़ी समय से फ़िल्मों से दूर ही थे। यहाँ तक कि शाहरुख़ के फ़िल्मों से ब्रेक लेने की ख़बरें भी शामिल आने लगी थी। सोशल मीडिया में इस बात को लेकर फ़ैन्स शाहरुख़ से काफ़ी मिन्नतें करने लगे थे। पर ख़बरें आ रही थी कि अब शाहरुख शायद कभी फ़िल्मों में नज़र ही नहीं आएँगे।

पर अब शाहरुख़ ख़ान के फ़ैन्स के लिए ख़ुश होने वाली ख़बर है। पिछले कुछ दिनों से शाहरुख़ के फ़ैन्स सोशल मीडिया में “we miss SRK on big screen” कैंपेन चला रहे हैं। जहाँ वो ये बता रहे हैं कि वो शाहरुख़ ख़ान को कितना मिस कर रहे हैं। इस कैंपेन में फ़ैन्स शाहरुख़ की फ़िल्मों के पोस्टर्स लगाकर उनके अलग-अलग किरादरों को याद कर रहे हैं।

वैसे शाहरुख़ के फ़ैन्स को ख़ुश करने वाली ख़बर आ गयी है। ऐसा सुनने में आया है कि शाहरुख़ जल्द ही फ़िल्मों में वापसी कर सकते हैं और ये फ़िल्म आदित्य चोपड़ा बना सकते हैं। जी हाँ वही आदित्य चोपड़ा जिनके साथ शाहरुख़ ख़ान की कई सुपर हिट फ़िल्मे आ चुकी हैं। इनमें दिलवाले दुल्हनिया ले जाएँगे, मोहब्बतें, रब ने बना दी जोड़ी जैसी कई फ़िल्में शामिल हैं।

कहा जा रहा है कि शाहरुख़ की अगली फ़िल्म भी इन फ़िल्मों की तरह ही रोमांटिक फ़िल्म हो सकती है।इस ख़बर के आने के बाद से ही फ़ैन्स में काफ़ी उत्सुकता बढ़ जाएगी। शाहरुख़ को बॉलीवुड का किंग ऑफ़ रोमैन्स कहा जाता है और जब वो इसी तरह के रोल से वापसी करेंगे तो फ़ैन्स का ख़ुश होना लाज़मी है। शाहरुख़ को लेकर एक ख़बर ये भी आ रही है कि वो धूम 4 में भी नज़र आ सकते हैं।